Sunday, August 7, 2011

Ramadhan

Selamat dtg diucapkan kepada bulan Ramadhan, bulan yg penuh kerberkatan.. xsampai seminggu berpuasa...aku tetiba je demam... apa la nasib... tp puasa tetap aku teruskn..xsmpai hati nk tinggal..syg sgt...

kehidupan aku di bulan puasa ini, sama jew la mcm bulan2 yg lain.. cuma aku tambahkn dgn ibadah terawih di malam hari. tp tu pun dah ponteng...demam punya pasal la.. apapun...syukur Alhamdulillah, harini aku telah beransur pulih... aku ingatkn nk gi bazar ramadhan..tp xde member nk ajak...klu x, leh aku letak gmbr2 bazar kat sini...kn2....

awekku...masih begitu...bahagia aku dgn dia..aku seronok bersama dia.. dia la mawarku...hehehhe.. amboi...jiwang tol plak aku ni... jgn sesape muntah darah plak baca ni..xpasal2 batal plak puasa.. sesekali nk jiwang...best jgk...kn2...

agaknya itu shj la wat masa ni...maaf yer...xde gmbr2 terbaru pun..aku xkuar rumah sgt...heheheh...apapun...nti ada apa2 menarik aku jumpa..aku bgtau yer...

No comments: