Sunday, July 31, 2011

Perihal Pengenalan Kekasihku

Assalamualaikum...

Entry kali ini, ingin ku membicarakan pasal si dia yg bertakhta di hatiku. Nama diberi Nurul Shakinah bt Muhamad Saufi..berumur muda sedikit dari aku dan confirmla seorg wanita..hhehe. dia ni org Selama, Perak. Selamat la org negeri sama juga...msti ramai tertny kn..camne aku leh jumpa dia?

Ceritanya bermula oleh adik aku..muiz.. pd bln 11,2009...muiz dimasukkn ke hospital kerana kemalangan.. jadi, mak aku adalah insan yg turut menjaga muiz n kdg2 aku pun ada jaga.. rupanya mak aku dah berkenalan dgn sebuah keluarga (keluarga si dia) di mana ketua keluarga itu telah dimasukkn ke ICU atas kehendak Allah S.W.T. aku mula berkenalan dgn si dia apb aku tukar shift dgn mak aku utk menjaga. Dia la yg menegur aku dlu..dari situ perkenalan kami terjalin dan menukar nmbr telefon.

Selepas beberapa ketika setelah seronok berSMS dan call. kami mula bercinta apb hati aku mula berkata. Rupanya si dia pun setuju menerima lamaran aku utk couple dgnnya. Smpai la skg. jauh sungguh aku sudah mengenalinya. aku pun dah tak boleh nk tinggalknnya. syg beb...


ada org pernah bertny padaku. pasal saiz si dia.. aku ckp saiz xpenting..yg penting, hati, perangai msti yg boleh diterima oleh hati masing. rupa paras pun biarla kelihatan seperti perempuan. tu jew. apapun...itu kisah perkenalan aku dgn si dia... hehehehhe.

sekian...nti aku cuba cerita mengenai perangai manja beliau yang membuatkn aku sntiasa trsenyum sorang diri...hehhehe

4 comments:

Anonymous said...

tersenyum aku sendiri~~

Muhaimin said...

senyum la...jgn smpai org pikir xsiuman sudah yer...hehehhe

nad:entry khas utk ko...hehhehe...

ayanuts said...

he...he...trma ksh muhaimin...btl cakap ko..saiz xde hal pn..jnji hati baik..jgn muka n body nmpk cantik tapi perangai mcm haram baik tak payah...

kinah said...

alamak.... terasa famous lak diri ini haha....... perasan... nasib sy tak pandai nak blog2 ni