Saturday, July 30, 2011

Sekian lama tidak ku post....

Alhamdulillah,
Setelah sekian lama tidak ku tulis sebarang entry..harini baru terdetik nk menulis. sebenarnya bkn xnk tulis, tp xde idea nk tulis apa lgsung dan malas tol nk menulis.. hehehhe...

by the way...harini aku nk menceritakan serba sedikit kasih yg terjalin antara aku dan si dia.. harap xde yg merasa jelik dan geli yer. sje sekadar nk berkongsi. ku telah berkenalan dgn dia hampir 2thn lepas. mmg kami secara tiba2 suka sama suka.. mcm xbleh nk elak plak. kekasih aku itu dtg secara tiba2 n muncul di kala yg aku tidak duga. mmg sewaktu itu, aku dlm proses mencari cinta. tetiba dpt plak.. bersyukur sgt. dialah Shakinah ku...

inilah kekasih hati ku..xkn ada yg lain sudah...

Alang2 menulis, aku ingin mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan. jdkn la bulan yg mulia ini pentas utk kita beribadat kepada Allah S.W.T.

sekian shj entry wat masa ni.. nti aku tambah lg...hheheh...bye

2 comments:

kinah said...

sy pun tkkn ada yg lain dah.. cukup la hnya kamu bersama ku

Muhaimin said...

cukup..mmg secukupnya...xkn ada penambahan mahupun penolakan ataupun sebarang operasi matematik