Thursday, August 11, 2011

KAD


harini aku melihat wall Shakinah ku... dia tulis...
perkataan aku kepada si "dia" : bosan ek?? sy ada gempak... awak nak??
si "dia" : boleh juga, memang tengah bosan ni....
akhirnya.... dia menjadi kekasihku
first day :: bg pinjam majalah gempak smbil borak...
after 2 hari dah berborak... br tany nama masing2..
selepas 4 hari br bertukar no telefon..........
after a few month ... be a bf n gf without any feelings..
after 1 year::: kita berkongsi hati yg sama............
Ntah la..aku xtau nk cakap apa dah...aku terlalu bahagia n seronok bersama dgn dia. smpaikn hati ni x boleh nk melihat org lain pun... aku happy sgt.. kaulah yg pertama dan terakhir dlm hidupku...

mengenai tajuk di atas..harini aku menerima kad raya...heheh...dari spe la lg kn...
muka depan kad raya yg diberi oleh awekku... by the way..penulisan dia cukup membuatkn jiwaku memberontak dgn perasaan terharu dan cinta yg mendalam... smpaikn...aku menitis air mata semasa sedang menaip blog ni... hmmm...

Adakah ini yg dinamakan cinta??

6 comments:

kinah said...

kad yang kamu kirimkan, dan warkah2 yg selalu kamu berikan.. ini pertama kali aku membalasnya...
air mata menitis laju tatkala membaca apa yg dicoretkan disini..
bahagianya aku......

Muhaimin said...

syg kamu selamanya...

ayanuts said...

min...ctr laa skit apa yg di tls..untung kinah dpt muhaimin ni :)

Muhaimin said...

nad...citer apa dia tulis? mana leh..rahsia..ahahha....ala...besa la..couple story...hehhe..soulmate ko xde bg kad ke?

dnoBiz said...

wah...
Sambut raya dengan kebahagiaan la nampaknya tahun ni :D

Leeya Lee said...

sweet nye ampa dua..doakan semoga berbahagia dan kekal aminn.. :))