Friday, September 9, 2011

Melaka...sabar...

Assalamualaikum....

Selamat hari raya pada yg membaca...heheh...

harini perkara yg menyeronokkn berlaku...aku melihat kawan ku akad nikah...wah..bestnyer.. biler la time aku nti... hmmm...esk kenduri belah perempuan yg diadakan di ipoh...tp aku xdpt hadir kerana dlm perjalanan balik ke Melaka..sbb tu la aku hny dtg mjlis akad nikah ni jew..apapun.. tahniah diucapkan kepada Hakimi..rakan sepanjang sekolah menengah hinggalah skg..

Esk aku akan meneruskn perjalanan ke bandaraya bersejarah. Malam ni nk selesaikn mem'packing' brg2... punggah nyer dah..masuk beg jew lom lg.. hehehe... jap lg la.. andai ada rakan2 yg terkecil hati sbb sy xdtg ziarah@beraya, maaf yer...sy demam sepanjang last ramadhan tu smpai 4hari raya... hmmm...

Selamat...

1 comment:

ayanuts said...

he..he..xpe..xpe..xlama lg je masa ko akn smpai..aku doakn