Monday, November 30, 2009

xkusangka

wah..mmg xdisangka sekali.. demam yg ku sangka biasa, rupanya ada matlamatnya. matlamatnya adalah chicken-pox. hebat sungguh aku...abs je selesai present, makin byk bintik2 merah muncul dimuka aku. aku balik ke rumah utk berubat dan melupakan pasal pameran keesokan hari disebabkan dah xlarat dengan demam. huhuhuh.... tp alhamdulillah, smua pameran itu diuruskan secara baik oleh kwn2 sekelas dan sekumpulan dgn aku. seronok aku tgk diorang. booth kelas kitaorg nmpk cam pling ramai (gmbr dlm facebook member2 aku). walaupun aku ada kejap je kat sana, tp puas melihat keadaan sekeliling. kelas aku menang 1 kategori dan menang piala pusingan. hebat kn. harini xde mood nk letak gmbr. lain kali lak ek....bye...

2 comments:

Anonymous said...

hehe, demam2 jgn dok g jenjalan.ni g sebar lak.:k.lilah:

Muhaimin said...

hehehhe....xgi jenjalan kak? sy kena elok time final kak...xleh nk elak lgsung