Tuesday, November 3, 2009

hari aku yang penat

hari ni...hari yang agak meletihkan... ltih apa pun xtau la... tp mmg letih.. rasa cam nk tido jew. tp xnk tido...sbb klu tido nti, bgun sure time maghrib walaupun jam di 'alarm' kan... td masa kelas terjumpa satu nota ni....tgk la -



meh sini aku translate kn:-

boboy : boboy mana? hilang ek?

gegurl : nthla, gegurl tunggu je...

boboy : hah??? tunggu apa???

gegurl : semlm, gegurl ada msg...tp....no reply :(

boboy : huh...boboy majuk!!! dlu boboy msg...gegurl xpnh balas pun...tue boboy xnk balas...

gegurl : jgnla merajuk...nanti dah xencem...senyum ckit... :) boboy jgn hilang lg ek...

boboy : skrg, saper hialng??? tiba-tiba xmsg..pastu tiba-tiba msg balik

gegurl : ok...sorry..can we start all over again... :)

end....

apa aku nk cakap kat sini...note tu mungkin tercicir...hehehhe... moralnya : jgn la nk ber gurl2 atau boy2 ni dikala muda...xde gunanya.. bkn apa...mende ni akan menyebabkan kita leka... sekaligus menyebabkan tewas dlm perjuangan kehidupan.

terlintas dlm fikiran aku...mcm mana la aku nk memaafkn seseorg tu sdgkn aku sakit sgt.. tgk muka pun dah mula menyakiti hati ni...klu aku nk minx maaf sekalipun, tu bukan salah aku... yang menyebabkan jd begini hanyalah kerana seorang perempuan...

No comments: