Tuesday, February 2, 2010

entahla..kebetulan kot

assalamualaikum....
sekarang ku sudah bekerja di klang... kat syrkt NEC semiconductor. alhandulillah, sepanjang sebulan bekerja, dpt jugak la byk pengalaman yang xpernah aku ada sebelum ni.

tp aku hanyalah bekrja di kilang sebagai technician. xlebih dari tu... aku ingin menaikkan tarafnya menjadi engineer ataupun manager. permohonan ke peringkat degree telah ku apply. ku mengharapkn akan berjaya ke tahap tu.

sepanjang bekerja ni...bila org tny aku keje apa, msti dia akan tny sekali, "operator msti byk lawa2 kn". aku pun xtau la..aku dah xberada dlm bidang ni... so mls giler aku nk layan yg lawa2. aku sembang sja dgn smua yg aku leh sembang. lgpun kat bhgn aku keje, bertutup abs satu badan. nmpk mata jew... xperlu la sesape tny operator lawa ke x.... tgk mata nmpk cam lawa, tp klu unmask....wallahullam..

oklah...sekian sahaja coretan kali ni...

No comments: