Wednesday, December 23, 2009

kehilangan

assalamualaikum.
selesai sudah pengajian diploma aku didalam bidang kejuruteraan mekatronik. aku harap kali ni akan akan dapat mengekalkan kejayaan. tak dilupakan juga, kwn2 yg berada di sisi...aku berdoa agar diorang pun lulus dgn cemerlang.

blom je aku dapat melepaskan diri dari tugasan yang mendatang, sudah dtg satu lg tugasan yang memeningkn aku untuk menaipnya. keje 5 org terpaksa wat sorang...susah kn...tp tulah kenyataannya. tp xpe, aku wat jugak demi menjaga nama baik aku dan kumpulan. diharapkan apa yg aku wat akan dapat dihargai oleh pihak yg berkenaan...

ni aku nk cerita pasal tajuk entri ni....aku baru je kehilangan dua org kwn baik aku dalam satu kemalangan jalan raya pada awal pagi hari ahad (22hb 12 2009) mereka semua 4 orang dalam satu kereta baru pulang dari kedai makan untuk balik ke rumah. 2 org dari mereka yang selamat agak parah...tp sorang shj berada di wad. barang siapa yang kenal atau terbaca entri ni, sedekahkanla Al-Fatihah untuk yg telah tiada itu. buat makluman, dua org yang meninggal itu ialah Mior Mohd. Azlan dan Zul Akmal. seorang yang selamat tu, Farith berada di hospital kerana kaki dan rusuk kiri patah serta dijangka dibedah pada hari rabu nanti.. seorang lagi mengalami luka teruk dikepala dan disahkan stabil. dia sekarang berada kat rumah setelah dijahit balik luka dikepalanya...byk tol jahitan tu tau...

sedih jugak aku apabila tahu berita ni...mmg xsangka2 sbb baru je jumpa diorang smua tu.. tetiba je jd camni...apa leh wat, hidup mesti diteruskan...

sekian...wassalam

3 comments:

♥..:amore:..♥ said...

sabar yer min..setiap yg berlaku ada hikmah nya...Allah menyanyangi mereka yg pergi..kita yg hidup nih..hnya mmpu berdoa utk kebaikan mereka...Amin

Muhaimin said...

yup...hidup perlu diteruskan

ayanuts said...

btl min..kuatkan smgt k..